02 Ocak 2014

2 Film 1 Adam

Geçen hafta Cuma günü ofis  o kadar sessiz ve boştu ki sıkıntıdan film izlemeye başladık.
Ben çok anlamam ama internette vallahi de mis gibi izlenecek yüzlerce film olan siteler var, birini buldum. 
O film mi bu film mi derken tesadüfen hiç bir fikrim olmayan bir film izlemeye başladım. 
Filmin adı : En İyi Teklif  Imdb Puanı 7,8  
Film benim için büyük bir gizemle başlayıp yine büyük bir üzüntü ile son buldu. 
Film Orta Avrupalı bir sanat tarihçisi ve müzayedeci olan,yaşının ilerlemesine rağmen çok yalnız bir adam olan  Virgil ile yıllar boyunca şatosundaki ( o eve malikane bile hakaret sayılır)  gizli bölmesinde yaşayan ve kimse ile görüşmeyen Claire arasında geçenleri anlatıyor.
Kesinlikle izlemelisiniz!

Cumartesi günü D&R a girdim , standlar dolusu filmi 6,90 , 4,90 a indirmişler. Bir sürü film aldım. 

Bunlardan biri de vizyondayken kaçırdığım Zoraki Kral dı.

Colin Firth ve Helena Bonham Carter pek tabi şahane idiler. Kardeşinin tahtı bırakması sebebi ile kral olmak zorunda kalan kekeme bir adamın hikayesi, zaten bir çoğunuz izlemişsinizdir.
Kekeme Kral halka hitap edebilmesi için konuşma dersleri alır vs...
Filmi çok anlatmayacağım, zira bir çoğunuz izlemişsinizdir zaten, izlemeyenler var ise de bence kesinlikle izlesinler.
Benim gelmek istediğim nokta filmde krala konuşma dersleri veren ve bir zaman sonra sağ kolu haline gelen kişi.
İzlerken dedim ki ben bu adamı bir yerden çıkartacağım!
Sonra dank etti ki kızzzzz dedim bu  bizim Virgil işte :D


Velhasıl 2 filmde de o nasıl oyunculukdur yarabbim!
Hani şapka çıkartmak az kalır bence sevgili Geoffrey Rush'ı  alnından öpmeli.

Geoffrey Rush'ı ilk Panama Terzisinde izlediğimi hatırlıyorum.
Ve sonrasında efsane Kaptan Barbossa olarak :)


Kendisi Türkiye de yayınlanacak benim okumayı başaramadığım kitap olan Kitap Hırsızı'nın film versiyonunda da oynamış, bakalım izleyeceğiz.


Bayılıyorum böyle şekilden şekle giren oyuncuların filmlerini art arda izlemeye.

Kaptan Geoffrey Rush hayranları derneğinde inecek var :P 

5 yorum:

  1. 1 hafta içinde 2 Hint filmi izledim. İsimlerini vereyim sen de bir bak, belki sonra yazarsın:)
    Değişik bir deneyimdi
    Biri Memento'nun Bollywood versiyonu

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım Goeffrey Rush'a, tabi en çok Barbossa'ya. Elindeki elmasını yiyemediği ilk filmin hüznünü duyarım hep:-)

    YanıtlaSil
  3. Gecen yil pespese iki tiyatro oyununda ayni oyuncuyu izlemistim onu hatirlatti bu deneyim:)

    YanıtlaSil
  4. Zoraki Kral'i cok severek izlemistim. Kraldan cok Rush'i sevmistim o zaman da. Harika bir oyuncu kendisi.

    YanıtlaSil
  5. En iyi teklif gerçekten de güzeldi.. Sonu ummadık şekilde bitti, şaşırdım ama güzel bir film izledim. Tavsiye için teşekkürler..
    :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe