28 Ocak 2014

Mırtaza'lı Hayat

Aranızda Mırtaza'yı henüz tanımayan kaldıysa teessüflerimi bildirir okumaya devam etmeden önce hemencik ŞURAYA tıklamasını ve dersine çalışıp tekrar aramıza katılmasını öneririm.

Mırtazalı hayatımı ve aşkımızın kısa tarihini sizlerle paylaşmak istedim. Buyurunuz ;

Mırtaza MÖ 190 yılında üretilmiş , 4 tekerlekli bir şey.- Şunun 4 tekerlisi işte  ;


Rengi renk pigmentlerinden kırmızı olanın icadını kutlamak amacı ile kırmızı yapılmış. Başka mantıklı sebebini bulamadım.  - kim kırmızı araba sever ki -  Şimşek McQuinn hariç :)

Yıllar yıllar önce atlı arabalarda havadar havadar seyahat eden sefil halk yabancılık çekmesin diye bunun da üzerine bir pencere açılmış.-Modern halk olarak Sunroof tabir ettiğimiz-
Ya da artık evde ki evcil hayvanlar kafalarını çıkartsın diye de olabilir. Dino'yu hatırlamayan var mı ? - Melaba ben Wilma-  Bakınız örnek resim 1 ;

Devir değişmiş , plaklar rafa kalkarken tükenmez kalemlerin tükenmediğinden şikayetçi insanlar tükenmez kalemler farklı amaçlar için de kullanılsın  diye kasetleri icat etmişler. Hatırlayın tükenmez kalem ile kaset sarmak nasıl da cool bir görüntü oluştururdu .

Ama konumuz tükenmez kalem değil , kasetler. Bununla beraber pek tabi kasetçalarlı arabalar.
Günümüzde kaset bulmanın imkansızlığını düşünecek olur isek kasetçalarlı bir araba en sevdiğim şeylerin başında gelmiyor tabi ki . -en son ne zaman kasetçalar gördünüz?- Buyrun aynısından bizde de var ;



Benzinin  henüz keşfedilmemiş , LPG nin henüz Ferrari ile tanışmadığı yıllarda araçlar yere ne kadar yakın olursa ayaklarınızın asfalt üzerinde hızlanma gücü de buna orantılı artıyordu.- salladım ama bu yere yakınlığa mantıklı bir açıklama bulmalıydım-
Bunun için alçak arabalar revaçta iken üretilen Mırtaza şimdilerde arkadaki aracın sadece plakasını görmenizi sağladığı gibi bunun faydalı yönleri de yok değil.
Mesela arkadaki aracın ne marka olduğunu tahmin etmeye çalışarak yolculuğunuza renk katabileceğiniz gibi ,
Arkadaki araç ile takıştığınızda size yaptığı el kol hareketlerini isteseniz de göremezsiniz.
Baktınız korna sesleri ile taciz devam ediyor ;


Bununla beraber hakkını yemeyelim araba dediğin seni birçok yükten kurtarmalı. Neyse ki bizim ki öyle.
Şimdilerde trafik sıkışmış , seyyar satıcılar bir yandan dilenciler öbür yandan palyaço öğrenciler beri yandan araçlara yanaşmaya başladıklarında BU ARACIN SAHİBİ ÇOK SEFİL sinyalleri yayabilen bir araç sayesinde tek bir tanesi camınızı çalmıyor. Geçenler de yalın ayak araba araba dolaşan güzel kıza hazırladığım parayı da bunun için veremedim. - Yazar burada vallahi param var demek istedi -

Bunu Mırtaza okusa kesin böyle bişi yapardı di mi bana ?


  Umarım mesajımı gerekli birimlere iletebilmişimdir. - eşine laf çarptı-

Sevgiler



4 yorum:

  1. ahahahahaaaa :)))
    Laf çarpttırmak istediğin kişinin söylemini tahmin edebiliyorum ama şimdi burdan kopya vermiyim :))

    Çok alemsin vallahi :) Koptum yazıyı okurken :))

    YanıtlaSil
  2. Hatice'yi satmayacaktiniz :)
    Insan iyi de olsa kötü de olsa alistigi arabayi ozluyor. Ben kendim surmuyordum ama getzi satip elentra aldik bu daha buyuk güzel olmasina rağmen getzi özlüyorum. Tabi yeni arabaya bir ton kredi ödüyor olmamizin da payı olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Şebnem; zaten şehir dışında kendisi okumuş hemen aradı. Ben de Mırtaza'yı kullanıyordum o ara. Çek sağa bırak arabamı diye tutturdu :D Neyse ikna ettim kendisini :D

    Nesrin; Ah Hatice'm ya :( Hala satılmadı biliyor musun nasıl bir istemeyerek verdiysem adamlara :D

    Anne ; hem de ne ah :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe